Op de fiets door Azie - Reisverslag uit IJmuiden, Nederland van Peggy & Erwin - WaarBenJij.nu Op de fiets door Azie - Reisverslag uit IJmuiden, Nederland van Peggy & Erwin - WaarBenJij.nu

Op de fiets door Azie

Door: PeggyErwin

Blijf op de hoogte en volg Peggy & Erwin

09 Oktober 2006 | Nederland, IJmuiden

18 november is het zover...

We fietsen vanuit Hanoi door het bergachtige noordwesten van Vietnam (maar wees niet ongerust, heb kopje van Bloemendaal komen we al op!). Het gebied wordt bewoond door vele bergstammen en heeft naar verluidt een prachtig natuur.

We nemen de meest noordelijke grensovergang met Laos en vervolgen daar onze route.

Onze plannen worden al wat schemeriger, naar Cambodja, via Vietnam naar China of een lus maken via Thailand/Laos?

Het wordt waarschijnlijk een soort figuurfietsen door Azie!

  • 27 Oktober 2006 - 22:08

    Chantelle:

    heeyy...wat een idee zeg... supertof..goede voorbereiding gewenst en heeel veel plezier, ik ga jullie volgen..groetjes chantelle ( ps... kunnen jullie banden plakken... ?)

  • 07 November 2006 - 08:58

    Simone:

    Spannend! Het schiet nu heel erg op. Ben erg benieuwd naar jullie avonturen op de fiets.

  • 09 November 2006 - 08:53

    Jeremy:

    Veel succes met fietsen!!
    En 'remember'!! hoe harder je de berg opfietst, des te sneller ben je boven!!

  • 09 November 2006 - 09:31

    Charley:

    Veel succes gasten!

  • 09 November 2006 - 14:46

    Jeroen:

    hé Erwin, ik heb je afscheidborreltje gemist, ik was een dagje vrij. heel veel plezier en goede reis voor jou en je vrouw en ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    GA TOCH FIETSEN !!

  • 10 November 2006 - 16:22

    Annemarie:

    Geniet van alle indrukken en ik ben benieuwd naar jullie verhalen die ik op deze weblog ga lezen....

  • 12 November 2006 - 14:51

    Veerle & Emiel:

    We wensen jullie veel succes! Trap maar lekker door!

  • 13 November 2006 - 09:04

    Robert:

    If Adventures has names...it must be Peggy and Erwin. Heel veel plezier en niet eerder terugkomen dan nov. 2007 :-):-)

  • 14 November 2006 - 08:50

    Margit:

    He gast! Jammer dat ik je niet meer heb kunnen uitzwaaien hier bij VNU op je afscheidsborrel. Barca was inderdaad geweldig zoals je al zei! Veel plezier op reis, mijn wereldreis was een van de beste dingen in mijn leven dus geniet en onthoud: life happens when you change plans!! Ik volg jullie op de voet..
    Dag Margit

  • 14 November 2006 - 13:34

    Bas En Vanessa:

    Hoi vakantiegangers! Heel veel succes en volhouden he! En niet bij het aanwijzen in het boekje "die, die" zeggen ... ;)
    Liefs Bas en Vanessa

  • 14 November 2006 - 19:35

    Loes EnHerman:

    Nou jongens nog even en jullie zijn weg
    We zullen jullie erg missen
    maar we gaan eerst nog even vervroegd oud en nieuw vieren met oliebol en al.Wij wensen jullie heel veel mooie belevenissen.
    Veel liefs en geluk.
    Pap en Mam

  • 14 November 2006 - 21:17

    Arnoud En Corina:

    Alvast veel succes, want ik krijg jullie niet te pakken. Verder gaan we nog trouwen 21 december, dus je mist een lekkere borrel.

  • 15 November 2006 - 09:56

    Riet:

    Ha lieverds,
    Nog maar 3 nachtjes slapen en dan begint het grote avontuur.Ik zal jullie missen ,maar ben ook apentrots dat jullie het lef hebben te doen wat je hart je ingeeft.
    Wens jullie een heel fijn en liefdevol jaar in Azië.
    Dikke kus, Riet

  • 17 November 2006 - 18:43

    Carla:

    Peggy en Erwin ik wens jullie een fantastische reis door Azië. Knap dat jullie dit samen ondernemen. Een goede reis.
    Heel veel liefde gezondheid, uithoudings-doorzettingsvermogen en goede spieren toe.
    liefs Carla

  • 18 November 2006 - 08:58

    Marloes:

    Hoi Peggy en Erwin,

    Veel succes met deze geweldige reis. Ik hoorde het van mijn moeder. Ik zal jullie via deze website blijven volgen.

    GENIETEN HOOR !!!!!!

  • 18 November 2006 - 14:26

    Debbie En Rene:

    jaja daar gaan jullie dan. het dromen is voorbij nu komt het echte werk.dit is even wat anders dan barcelona haha.
    kijken hoe het met de conditie is gesteld.wel een tikje jaloers hoor, niet eens tijd om te stemmen, de boel gewoon achterlaten.
    geniet er met volle teugen van!!!!
    kus debbie en rene

  • 19 November 2006 - 18:38

    Ex Buurman En Buurvr:

    Peggy en Erwin,
    heel veel succes met jullie fietstocht.
    Ben en Gerda

  • 20 November 2006 - 10:55

    Cor En Marion:

    Wij wensen jullie een geweldige tijd in Azie. Zullen jullie belevenissen blijven volgen.

  • 23 November 2006 - 12:16

    Robert:

    Welkom in Azië!!! Vlucht meegevallen? Hoe bevalt het fietsen, al veel gezien(ondanks de korte tijd) en gefotografeerd?
    Nog bedankt voor de fles en tot laters......

    Kasia en Robert

  • 26 November 2006 - 13:30

    Andrew Wilmont:

    Hoe gaat het met het fietsen? al wat spierpijn?

    hoop dat jullie veel fotos posten..

    groetjes,

  • 26 November 2006 - 20:41

    Yvonne.speet@planet.:

    Hoi Peggy en Erwin,
    Sturen jullie nog een kaartje vanuit azie?Gaat alles goed met jullie?
    Groetjes Henk,Yvonne,Mark,Dennis en Kimara

  • 27 November 2006 - 21:44

    Chantelle:

    Heeyyy... al lekker aan het fietsen ?? Ik ben benieuwd naar alle avonturen en foto's...Ps, het schrift van vroeger was echt leuk !!! De drop heb ik niet opgegeten hoor, jakkie.. xxx kick, chantelle, troy lee en een poot van bully

  • 30 November 2006 - 14:42

    Joseth:

    Eerste berichtje van mij, ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat daar?? Kwam er tot mijn spijt achter dat er nog een heel leuk kaartje in mijn auto ligt, klaar om gepost te worden naar IJmuiden om jullie nog een laatste groetje te doen!! Te laat dus....
    Houden jullie nog te goed van me ;)

    XXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peggy & Erwin

We fietsen vanuit Hanoi door het bergachtige noordwesten van Vietnam (maar wees niet ongerust, heb kopje van Bloemendaal komen we al op!). Het gebied wordt bewoond door vele bergstammen en heeft naar verluidt een prachtig natuur. We nemen de meest noordelijke grensovergang met Laos en vervolgen daar onze route. Onze plannen worden al wat schemeriger, naar Cambodja, via Vietnam naar China of een lus maken via Thailand/Laos? Het wordt waarschijnlijk een soort figuurfietsen door Azie.

Actief sinds 09 Okt. 2006
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 19909

Voorgaande reizen:

18 November 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: